woensdag 20 april 2011

Laatste dag...

Bye Bye
Morgen is mijn laatste dag bij het Nationaal Archief, vandaag vindt mijn afscheidsborrel plaats. Ik heb het de afgelopen tijd nog zo druk gehad, dat ik nauwelijks de tijd had het me te realiseren- en eigenlijk doe ik het nog niet in de volle omvang, vrees ik. Wel een gek idee dat ik morgen na ruim 9 jaar voor het laatst de deur uitloop.




Ondanks de gemengde gevoelens (ik ga mijn collega's erg missen, maar ik zie erg uit naar mijn nieuwe stap) is voor mij goed dat het nu zover is. Ik sta al een paar weken met een been in "oud" en een been in "nieuw", en dat maakt het erg druk in mijn hoofd. Ben voor mijn eigen bedrijf vooral bezig geweest met een aantal praktische dingen (Wordpress lokaal installeren, e-mailaccounts aanmaken) en vooral heel veel dingen op mijn todo lijst zetten. En verder probeer ik mijn hoofd te breken op een goede propositie en afbakening, maar dat valt nog niet mee. Het moet iets gaan worden met marketing, communicatie, veranderende organisaties en projectmanagement, advies en trainingen en internet en sociale media. Probeer daar maar eens chocola van te maken. Ik hoop dat ik daar een beetje uit ga komen tijdens of na de Pasen.... maar tips de goede richting in zijn van harte welkom.

foto:bye bye by Ferdi's World

8 opmerkingen:

Christian zei

Komt vast goed allemaal. Met zoveel woorden moet toch iets zin/nigs te formuleren zijn. ;-)

Yvette Hoitink zei

Je gaat geen Knut-actie doen toch??? #ripknut

Ff serieus: we gaan je erg missen! We zien je vanmiddag bij de borrel! En succes met het afbakenen, lijkt me lastig voor zo'n duizendpoot :-)

Anoniem zei

Hoi Petra, ook vanuit het Noord-Hollands Archief, waar we veel van je hebben geleerd, succes gewenst. Er is niets mooiers dan werken in Haarlem!

Petra1010 zei

Veel dank voor jullie reacties, waardeer ik heel erg.

En @Maarten: er is één ding nog mooier dan werken in Haarlem en dat is wonen in Haarlem (en binnenkort heb ik allebei, dat is toch echt wel het maximaal haalbare... ;))

Luud de Brouwer zei

Dat wordt een heleboel profielen aanpassen! Om te beginnen van dit weblog :)

Het zal inderdaad een gekke dag worden morgen. Geniet er maar van en stap daarna de zzp-wereld in!

Ik wens je succes op alle fronten.

Petra1010 zei

@ Luud: Dank je voor je bemoedigende woorden- en voor het extra puntje op mijn todo lijst. ;) We spreken elkaar snel weer even.

poulus zei

Succes Petra.

Petra1010 zei

Dank je wel Poulus. Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen- maar spannend is het wel.