vrijdag 14 augustus 2009

Chattool...

Ik moet toch nog eens goed uitzoeken hoe het nu zit met die chattool die hiernaast staat. Ik krijg in Pidgin wel een melding dat er een aanvraag voor een gesprek is, maar kennelijk pas zo laat dat diegene die het aanvroeg inmiddels de kamer alweer verlaten heeft. Dat is vervelend zeg! Sorry voor diegenen die hiertoe een poging hebben ondernomen. En voor diegenen die een poging willen ondernemen: ik ben er echt als het bolletje op groen staat, maar het kan even duren voordat ik reageer. Even geduld aub!

2 opmerkingen:

Yvette Hoitink zei

Hoi Petra,

Dat was ik gisteren. Ik wou het ff proberen maar daarna ging de telefoon en bleef ik niet hangen.

De chatclient van Meebo is volgens mij wat vriendelijker. Die laat de hele chatlog gewoon in 1 schermpje zien. Als je er niet bent kunnen mensen alsnog dingen typen en dan zie je dat als je terugkomt.

23 Dingen zei

Maar waarom zou je voor de Google Talkback een externe client als pidgin gebruiken als je gesprekken in Gmail kunt managen? Heeft pidgin ook een embedable code beschikbaar? Ken eigenlijk alleen meebo als zodanig.