zondag 15 augustus 2010

Dat is lekker..

Heb ik een heel verhaal getypt bij mijn foto, over de camping waar we
zitten (kleine terrassencamping aan zee), hoe we hier zijn gekomen
(kustweg met lange, smalle tunnels waar je een keer per 10 minuten
doorheen mag) en hoe lekker we het hebben, ondanks de harde wind en
tussen de Italianen- verstuurt Vodafone Italië na lang nadenken
volgens mij alleen de foto. Weg kwartier typwerk. Nou ja. Morgen weer
beter, hoop ik. Anders moeten jullie toch echt wachten tot onze
terugkomst voor de mooie verhalen en dito plaatjes. :)

Verstuurd vanaf mijn iPhone

2 opmerkingen:

Baris zei

Goede gewoonte (die ik zelf helaas ook te vaak vergeet) is voordat je een formulier submit, eerst Ctrl+A en Ctrl+S doet.

Of bloggen via een tool die autosave gebruikt. Als ik blog typ ik het verhaal meestal eerst in Word, voordat ik het Copy-Paste in de blog-tool. Nja, ik lees het verslag later wel ;)

Ina zei

Muur komt me bekend voor!
Nog eens even snuffelen in de foto's van 2 jaar geleden!
(Met 1 tent oogt de plek wel een stuk groter!)