maandag 30 augustus 2010

En de keuze is gevallen op....

Vanmorgen ontdeden we onze tent van de laatste logerende kikkertjes en
pakten vervolgens in onder onder een zwaarbewolkte hemel met de
vreselijke liedjes van de openluchtanimatie nog in ons hoofd. We
wensten onze eveneens vertrekkende Italiaanse buren 'Bon Viaggio' en
vertrokken richting noorden.

Onderweg op de grote duw- en trekautobaan tussen Florence en Milaan
bedachten we wat we eigenlijk nog wilden, deze laatste vakantiedagen.
Op basis van de weersvoorspellingen en de campinggids is de keuze
gevallen op een camping aan de noord-oostzijde van het Lago Maggiore.
Een stuk frisser en harde wind, maar ook prachtig uitzicht, zon, een
leuke camping en een op het eerste gezicht schattig dorpje, Maccogno.

Morgen blijven we ook nog hier: dagje luieren, beetje rondrijden en op
zoek naar een supermarkt voor de voorraden voor thuis. Als iemand nog
wensen heeft, geef ze dan door! Ik beloof niets, maar mochten we die
supermarkt vinden dan doe ik mijn best!

3 opmerkingen:

Sonnetje zei

'n Flesje Limoncello, om ons warm te houden op Vlieland! Ze voorspellen ons droog weer, zonnetje, overdag zo'n 19 graden. Maar 's avonds.... brrrr!

Joris zei

Mochten jullie wat vergeten, eind sept. ben ik een weekendje naar Milaan... ;-)

Geniet er nog ff lekker van, hier is 'het weer' vies en nat!

Have fun!!

Ina zei

Ehm: bloem voor de pasta (semola di grano duro). Vraag ik maar zo vrij! Voel je niet verplicht, echter als je het zo aanbiedt.
Cannobio is daar ook in de buurt, meen ik. Ook een heel schattig leuk dorpje. Als je een dagje over hebt is met de veerboot naar de eilandjes in het meer ook echt de moeite waard.